İzleyipbatanna

9 Ekim 2008 Perşembe

Dazecik dedigodulaa..

Benim gözel çoççaklaam bayrama deviresiye bazırertesi günü dönüvedik işimize gaydımıza emme birikigomuş işlee güşlee, biloglara hilan girimedim günneedir gusura bakman gari. Böğün sizleri en dazecik daraflaandan dedigodu habarlaana yazıveecem. Yaaşenmedim gazatalara daradım hepiciğinin magazin sayfalaana baktım.
İng evvela habarımız Nilay Dorsa deye bi gancıktan. Danımeyom ben. Kimin neysidir bilimeyom. Neyise bu gızımız hayvan ha'larına goruycem deye cıscıbıldek soyunugomuş otuumuş, fotraplaa çekinmiş. "Hayvanlara bek sevdiimden necap olsa yaparım gari" deyesiymiş. "Avropalaada da soyunuyo iisanna hindi ben soyundum deye dimedikleri naf galmaz gari" deye de olubilcek eleştirilere göğsünü geriveemiş , gazatacı öyle deypbatırı. Göğsüne nası gerivediyse artık gazatacı baş sayfılara daşımız gızımıza. Hindi bu gahpecik hayvannara bu gada seviyokene sormak ilazım gelii, evinde hayvan bakıyomuymuş, yollaada gezinipduran itlere kedilere alıp baytara hilan götürüyomuymuş, veyatta damını bi das guş yemi goyuveriyo muymuş? "hayvannara bek seviyom du bakem biyo soyunukdökünem de cıscıbıldak fotrap çekinen" Eyi gari. Ben di ağaşlara seviyom nerleemi açem gari kimleri garşı? Tööbü tööbüüü.. O soyunan covurlaa bu gancık gibi durdu'ları yerde soyunmeyola, varıverip baksan parılaa dopleyola, hööle denişik sana'çılalan gompozisyonna yapıyolaa da öylesi. Yoğsam heekesle "onu goruyom, hunu seviyom" deye götünge başına aşçeksee işimiz va.
Acar gazatacınız Gader Abanız başkı habaalar doplamak üzere hindilik hoşçugalın deyoru.

5 yorum:

tozu gızı forazı dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
tozu gızı forazı dedi ki...

beg göze demişşin bıllam. "a bizimgız soyunmeglen olcek iş mi önge? soyunesiye girinfiysci zannetmişin sen gendine emme sen olaya yannıç annamışın" dimeg isderim ben de.

Gııı Esraaa dedi ki...

hessiz gırlığan işdi neyneecen a bullam gafe gidmiş cılbaklığa. illa ki ben soyuncen deyen ıısana ni disen ni etsen boş

Gubarıg Gısmet dedi ki...

aman Gader abam öngü rasbı hayvannara neynesing...o soyunem deye maanaa arepdurumuş yalım...saten keyindiglee mi vaa öngü gahbalaan...töbü yarebbim issanın avzına da bozuyolaa

"s" dedi ki...

ben habardan çok yorumu beyendim. hayvan ha'ları bilen masal, gahpelik içindi vaa bölesi garılaan. bunu evlendirsen kövün birini veesen ollaada sening bening goculaana abeyleene guyruk sallaa böölesi. şeherli oluncu adı poz veedi oluyo napenişliyen...