İzleyipbatanna

25 Eylül 2008 Perşembe

habarlaa

Sevgili Bilok akideşleri
Hindiden gari edibildiğim gadarıynan gastalaadakı habarlara derlep sizi bu sayfılaada yazem deyorum , yücü ırabbım yüzleemi gara çıkarıveemesin işşalla. İşinen gücünen hepciğimizin daralıgoduu hu günneede bicik yüzleeniz gülsün deye neede en saşmı sapan habaa va onlara govaleyon bek acar mohabir oldum gari. Sizlee de buruya yazıverin emi abam garşıngıza saşmı habaala çıkaasa.Neyise, böğünkü habarımız şööle:
(Hürriyet gazatası 2005)

"Urus tokturlaa ayyeşliknen depiresyonu eyi edem deyi uğraşııkene höölü bi yol buluveemişlee. Ayyeşin cıbıldak gıçını zopeynen hööle yaradanı sığınıp guvvatlıca vuruluusa, herifing beyninden faşırdek endoripin işeysi çıkasıya iyileşiyomuş yalım. Yalınız bu sefee de dayak isteyomuş gari durmıdan. Hunu bak!

Bizim Dengizli şivisi grubunu tahı önceleeden yazdııdım, benim gocu bubamın ben büyüükene fişikolojimin yerini gıçımda tespit edesiye, gırkbeş nümüro terliğinen düzeldiveediğine, dimek ki
benim goca bubam eccik taha okuseymiş pirfüsür hilan olubiliimiş, gosgocu urus tokturlaanın once okulla okumeynen 2005 leede buldu'larına bubam ye'mişbeşleede biliyodu yemin ossun.

3 yorum:

asuman dedi ki...

bıllam sen dedigine etdin habarlara godun. dilini saalık. beg göze olmuş. devamını begleriz gari.

Kısmet Öğmen dedi ki...

allah eyiliini veesin gari abam....ni güze düşünüveeding sen buna...bek güldüm gari önkü habarı da sening yorumu da

Gııı Esraaa dedi ki...

Allah gariii yüzümüz gırışcek bu bilok yüzünden yaaa.avız kaslaamız gevşeecek :)))